Zdzichu

Często do mnie pisze, mój dobry przyjaciel Zdichu Jałowiecki. Kawał historii, niezapomnianych przeżyć wokół ‚czarnego toru’ i nie tylko!

Zdzichu do zobaczenia niebawem!

A dla tych, co nie pamiętają 🙂 … Zdzisław Jałowiecki przez 39 lat związany z klubem Włokniarz Częstochowa, jako zawodnik, trener i prezes: – Blisko czterdzieści lat byłem bardzo blisko związany z Włókniarzem, najpierw jako zawodnik, później trener, a na końcu prezes. Stąd moja obecność na jubileuszu i medal, który wręczył mi dzisiaj prezes. Cóż teraz przyszedł czas zbieranie pamiątek, skądinąd bardzo miłych. Ja wciąż jestem sympatykiem klubu, śledzę to co się dzieje i cieszę się z każdego sukcesu. A wspominam najczęściej wydarzenia z 1959 roku, kiedy zdobyliśmy pierwszy w historii złoty medale. Inaczej być nie może, takie przeżycie zostaje w pamięci na zawsze. Ja nie musiałem długo czekać na ten tytuł. W 1952 roku zacząłem uprawiać sport, a siedem lat później mieliśmy złoto. Mam też tą satysfakcję, że wychowałem dwóch trenerów, którzy teraz zdobywają tytuły. To Marek Cieślak i Marian Wardzała, z którym przez dwa lata pracowałem w Unii Tarnów.

Skomentuj

