Święta w jodełkę

Takich zwykłych w polskim wydaniu kulinarnym i rodzinnym nastroju Świąt Bożego Narodzenia życzy ze wzruszeniem mijającego roku, po stracie żony Ewy, wszystkim ludziom dobrej woli!

Adam Jaźwiecki

P.S. I jeszcze jedno: Przeżyjcie dobrze i zdrowo Nowy Rok 2010!!!

2 Comments Add yours

  1. Jarek pisze:

    Panie Adamie Wesołych Świąt!!!
    Gratuluję Bloga i treści w nim zawartych, codziennie sprawdzam czy jest jakis nowy artykuł, pozdrawiam.

  2. Barbara Dłutko pisze:

    Kiedy Ewa krzątała się po kuchni, lub myła swoje okna widziałam ją z okna mojej kuchni.
    Gdy szłam w górę , uliczką między naszymi blokami, kiwałyśmy do siebie na znak że się widzimy.
    Gdy zbliżały się Święta opowiadałyśmy o naszych przygotowaniach, potrawach, zakupach, pijąc pyszną kawę, raz u mnie , innym razem u niej.
    Zbliżają się kolejne Święta, ale nie ma już Ewy.
    A ja patrząc w jej okno nie mogę uwierzyć,że nie krząta się po kuchni, idąc uliczką zawsze patrzę czy przypadkiem nie pokiwa do mnie.
    Brak mi tych naszych rozmów przy kawie i telefonów do siebie prawie każdego dnia.
    Może nie do końca, bo przecież rozmawiam z nią stojąc przy jej grobie, na którym zawsze pali się kilkanaście zniczy i zawsze leżą świeże kwiaty.
    Te znicze i te kwiaty to dowód na to że jest ciągle z nami, bo pamiętamy o niej i dalej ją kochamy.
    Te Święta Bożego Narodzenia , Ewa spędzi u każdego z nas , bo zostawimy dla niej puste miejsce przy stole.

Skomentuj

