Znajomość fizyki…

To list, który dostałem od przyjaciela Zdzicha Jałowieckiego, byłego świetnego zawodnika, trenera i prezesa częstochowskiego Włokniarza. Niebawem zobaczymy go w pojedynku z Gregiem Hancockiem. Twardy facet 🙂

 

zdzichu

 

„Czołem Adam! Gratuluje Ci za ocenę wykluczenia Pedersena w Grand Prix w Goeteborgu. Syn Andrzeja powinien więcej zdobyć wiedzy o technice prowadzenia motocykla na łuku toru żużlowego. Każdy sędzia powinen być zobowiązany do przeszkolenia. Wiedzieć coś o nauce jaką jest fizyka. Już każdy sympatyk tego sportu wie żeby pokonać łuk toru trzeba motocykl wprowadzić w tzw. ślizg kontrolowany umożliwiający obrone przed siłą odśrodkową i jazde po łuku z maksymalną szbkością. Głupotą i niewiedzą było „przyklejanie” przedniego koła motocykla Sajtfudinowa do tylnego koła Pedersena po zewnętrznej stronie. Tego pan sędzia Grodzki nie wie. Miałem wspólny język na te tematy z Z. Flaśińskim. Dlatego byłem wykładowcą i egzaminatorem kursów trenerów i napisałem trochę na te tematy. Niestety jest mnóstwo ludzi niedouczonych w różnych dziedzinach wiedzy, tacy niekiedy są autorytetami – takie jest życie.”

Skomentuj

